»Ena od njegovih prednosti mislim, da je tudi vsestranskost, saj se uporablja v zelo različnih glasbenih zvrsteh.«
»To, da nismo žanrska zasedba, ima svoje prednosti in slabosti. Za veliko poslušalcev je to prav osvežujoče. Vendar pa je lahko kdaj tudi težavno v smislu, kako se pozicionirati, kako se osredotočiti na primerne festivale, promotorje in tako naprej.«
»To, da se začnem s kontrabasom ukvarjati profesionalno, sem začutil po uspešno opravljenem sprejemnem preizkusu na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani. Takrat sem vedel, da bo kontrabas nekaj, s čimer se želim ukvarjati.«
»Z veseljem se odzovem na vsako povabilo in vedno je dober občutek biti del takšnega orkestra.«
»Všeč mi je njegova vloga v simfoničnem orkestru, saj kontrabas s svojimi nizkimi toni zagotavlja podlago in stabilnost, kar je v orkestru zelo pomembno.«
»Sam največji zagon in motivacijo dobim po uspešnih koncertih in po sodelovanju s kakšnim odličnim solistom ali dirigentom.«
»Po zaključeni izobrazbi je zagotovo želja postati reden član enega od profesionalnih domačih ali tujih simfoničnih orkestrov.«
»Mi kontrabasisti ne nosimo ravno kontrabasa s seboj, ker je prevelik in pretežak. S seboj nosimo le lok (palica za strune).«
»Dajemo prednost biogorivom.«
»Duhovni kapital, ki ga je ustvarila Glasbena matica v času pred vojno, je bil izjemen. Društvo je povezalo najboljše slovenske glasbene ustvarjalce in poustvarjalce ter jim ponudilo prostor za umetniško izražanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju